אמנת שירות

הבסיס הערכי

אנו בחברת נווה בגדדי בע"מ מתחייבים לפעול על בסיס ערך האדם ואהבת האדם באשר הוא אדם ומתחייבים לפעול בכל רמות השירות בכדי לקדם ערך זה. אדם הוא אדם לפני היותו לקוח, עובד או ספק. אדם לתפיסתנו הוא אדם ללא קשר לייחוסו, מוצאו, מצבו הכלכלי או שיוכו האתני. החברה תפעל תמיד ברוח מגילת זכויות האדם הבינלאומית בה נכתב כי "כל בני האדם נולדו חופשיים ושווים במעמד ובזכויותיהם. הם התברכו בהגיון ובמצפון ועליהם להתנהג אחד אל השני ברוח של אחווה". אדם הוא אדם בשל היותו כזה וערך זה הוא המחבר אותנו כחברה הבנויה על אנשים הנוהגים זה בזה באחווה ויושר. אנו מתחייבים לעשות ככל שניתן על מנת להעניק לערך זה חיים במציאות היומיומית, כחלק מהמאמץ היומיומי בו כל אדם צריך לקחת חלק ליצור חברה טובה יותר.

שירותיות

שירותיות היא ערך עליון, אותו מעמידה חברת נווה בגדדי בע"מ בראש סולם הערכים שלה. אנו מאמינים כי שירות לא ניתן רק כי אדם שילם את מיטב כספו, אלא כי שירות ראוי מתחייב מהכבוד אותו אנו רוכשים כלפיו כאדם. אנו מתחייבים שכל בקשה, קטנה כגדולה, תיבדק ותיענה בצורה המקצועית והמהירה ביותר תוך התחשבות במבקש וכיבוד צרכיו.

הגינות עסקית

חברת נווה בגדדי בע"מ מאמינה כי עסקים יש לעשות בהגינות מתוך התפיסה כי כשכולם מרוצים, כולם מרוויחים. אנו מתחייבים לסחור ולנהוג תמיד בהגינות כלפי כל הצדדים, לקוחות, עובדים וספקים, ומצפים להתנהגות זהה מהספקים הרבים איתם אנו עובדים.

מקצועיות

בניית מבנים היא משימה מורכבת המחברת בין גורמים ותהליכים רבים, לקוחותינו נותנים בנו את אמונם ומשלמים ממיטב כספם כדי שנבצע אותה על הצד הטוב ביותר. אנו שואפים לספק ללקוחותינו בית ראוי, שיספק את צרכיהם וצרכי ילדיהם. אנו מתחייבים לפעול במקצועיות הרבה ביותר בכל פרט, קטן ככל שיהיה. חברת נווה בגדדי בע"מ שואפת להעסיק עובדים וספקים השותפים לחזון של מקצועיות בלתי מתפשרת לא רק לבצע את העבודה, אלא לבצע אותה על הצד הטוב ביותר.

שקיפות

"אור השמש הוא המטהר הטוב ביותר, ואור המנורה הוא השוטר היעיל ביותר", כך אמר לואי דמביץ ברנדייס, שופט בית המשפט העליון האמריקאי ויהודי ציוני נלהב. חברת נווה בגדדי בע"מ מאמינה בשקיפות ומתחייבת כי כל מידע רלוונטי יהיה חשוף ונגיש כלפי הלקוחות, העובדים והספקים.

העסקה הוגנת

בניית בנין היא משימה המורכבת מפרטים רבים ואנשים רבים. נווה בגדדי בע"מ מאמינה כי כאשר העובד מוערך ומתוגמל ומועסק באופן המכבד אותו, הדבר בא לידי ביטוי בעבודתו, אשר מפירותיה נהנים הלקוחות. נווה בגדדי בע"מ מחויבת להעניק לעובדיה את מלוא הזכויות הסוציאליות ומלוא הכבוד, גם מעבר למה שהחוק מחייב. אנו רואים בעובדינו חלק בלתי נפרד מהצלחתנו. כמובן מאליו, החברה תעשה כל שניתן כדי לשמור על בטיחות עובדיה ולמנוע תאונות עבודה.

אנו מתחייבים

  • אנו מתחייבים לנוחות מקסימלית ולהנדסת אנוש הרואה את האדם במרכז.
  • אנו מתחייבים לעבוד עם ספקים וקבלני משנה העומדים בתקנים ובאיכות שהצבנו.
  • אנו מתחייבים לגלות גמישות בעת ביצוע תוספות בהתאם למגבלות התכנוניות.
  • אנו מתחייבים לעמוד בלוחות הזמנים שהצבנו.
  • אנו מתחייבים לעמידה בלתי מתפשרת בחוקי הבניה ותקני האיכות של מדינת ישראל.
  • אנו מתחייבים לביטחון ולבטיחות העובדים באתרי הבניה שלנו.

שירות לקוחות לתקופת הבדק והאחריות

בטרם קבלת הנכס, אנו מתחייבים להעמיד לרשות לקוחותינו מוקד שירות לקוחות בו יוכלו לקבל תשובות לשאלות ההכנה לקראת הכניסה לנכס.

אנו מתחייבים שהנכס ימסר ללקוחות נקי וללא ליקויים. במידה וימצאו ליקויים אנו מתחייבים לטפל בכל ליקוי במהירות האפשרית.

שירות לקוחות לאחר קבלת הנכס

מחלקת שירות הלקוחות של נווה בגדדי בע"מ זמינה לפניות הלקוחות מרגע הכניסה לנכס ועד לסיום

תקופת הבדק והאחריות בהתאם לחוק המכר. שעות מתן השירות מפורסמות באתר החברה.

בתקופת האחריות החברה מתחייבת לספק מענה ראשוני תוך יום עסקים אחד לבעיות: קצר מקומי במערכת החשמל בדירה, קצר/ליקוי במערכת החימום בדוד החשמל בתקופת החורף, פיצוץ מקומי בצנרת מים, סתימה במערכת הביוב, ביקור נציג לבדיקת מקור חדירת מי גשמים לדירה, נפילת חיפוי חיצוני, ליקוי בטיחותי במבנה ובגדרות הפיתוח, תקלה בתריס חשמלי בוויטרינת הסלון ובנעילת דלת הכניסה.