ערכי החברה

נווה בגדדי – ערכי החברה לעובדיה


  1. לשמור על הבטיחות בעבודה – חיי האדם ובריאותו תמיד בראש סדר העדיפויות שלנו.
  2. להיות יצירתיים – להביע את עצמנו, להביא איכויות חדשניות, להמציא דברים חדשים (במגבלות כללי האיכות והבטיחות), למצוא ולהמציא דרכים שלא היו קודם.
  3. לשמור על פשטות – להעביר את המסרים והרצונות בפשטות, לפשט תהליכים. החיים עצמם פשוטים, ועם קצת תשומת לב אפשר למצוא פתרונות פשוטים.
  4. להיות קשובים - להסכים לשמוע דעות, לאפשר ריבוי דעות, ללמוד כל הזמן, להסתקרן.
  5. לשאוף למצוינות - להתעקש על הסטנדרט הכי גבוה שניתן להשיג – בעבודה, בשירות, בבטיחות.
  6. אחריות אישית - לקחת אחריות על כל דבר שאנחנו עושים.
  7. גאוות יחידה -  אנחנו מתגאים בתוצאות שלנו, ורוצים לבנות בניינים שכל בני המשפחה שלנו יהיו גאים בהם, שהנכדים שלנו יגידו: "תראו! את זה סבא שלי בנה!". הצלחת החברה היא ההצלחה של כולנו.
  8. לחשוב בגדול - להרחיב אופקים, להגדיל ראש. לבוא עם פתרונות. מקסימום - נצליח. מותר לנסות, מותר לטעות (במגבלות כללי האיכות והבטיחות). מי שלא עושה – לא טועה.
  9. לספק את התוצאות - אנחנו נבחנים על התוצאה הסופית, וגם אם יש עיכובים ובעיות אנחנו מתמודדים ומביאים את התוצאה שהלקוח צריך.
  10. נועם הליכות – בסביבת העבודה בחברה תמיד ישררו ערכים של כבוד הדדי, שיח מכבד, לקיחת אחריות ואמינות.
  11. להיות יסודיים – הקפדה על הפרטים והיכרות יסודית עם הפרטים מרמת המאקרו לרמת המיקרו. לא ניתן להצליח ללא הקפדה על הפרטים הקטנים.
  12. תודעת שרות – כלפי כל הסובבים אותנו – לקוחות, עובדים אחרים בחברה, ספקים וגורמים חוץ ארגוניים. תודעת השירות מתחילה באימוץ נקודת המבט של הלקוח – השאלה היא לא מה נוח לנו, אלא איזה שירות ואיזה מענה היינו רוצים לקבל אם אנחנו היינו הלקוח.
  13. להיות עם עמוד שדרה – מותר להביע דיעה, להציע הצעות ולהביא את עצמנו לידי ביטוי. יחד עם זאת, מרגע שמתקבלת החלטה סופית ע"י מנהלי החברה - החזית אחידה וכולנו מבצעים.
  14. להיות יעילים ואפקטיביים – יעילות בעבודה היא לבצע את העבודה מהר. אפקטיביות בעבודה היא לבצע את העבודה פעם אחת (בלי חזרות). הבזבוז הוא האויב הגדול שלנו. כדי להיות מצוינים, עלינו להיות יעילים ואפקטיביים. אנחנו שואפים לחסכון ונאבקים בבזבוז.
  15. להצליח מול האתגרים – אנחנו לא מתייאשים לעולם ותמיד שואפים להצליח על אף האתגרים והקשיים שעולים. גם אם יש מחסור – בכוח אדם, זמן או תקציב.
  16. מכירות – לכל אחד מאיתנו יש את היכולת למכור. כולנו אנשי מכירות ושגרירים של החברה – מול בני המשפחה, החברים, השכנים והמכרים.
  17. להקפיד – אנחנו מסיימים כל משימה, עד הסוף, בלי להתפשר על "קטנות".
  18. להיות מקצוענים - ערך עליון שמנחה את כל עובדי החברה.